Zwroty
Prawo do zwrotu przez 365 dni
Masz prawo zwrócić zamówiony towar w ciągu 365 dni. Do 14 dni od dostawy oferujemy bezpłatny zwrot większości zamówień, ale mogą obowiązywać wyjątki.
Jeżeli żądanie zwrotu nastąpi w terminie od 15 do 365 dni od daty dostawy, koszty zwrotu ponosi klient. Zwrot środków nastąpi w formie vouchera, który można wykorzystać w ciągu 360 dni. Należy pamiętać, że w tym przypadku zwrotowi podlegają wyłącznie produkty fabrycznie nowe, nieużywane i niezmontowane, w oryginalnym opakowaniu. Wanny, wanny z hydromasażem i jacuzzi nie podlegają zwrotowi po upływie 14 dni od daty dostawy.
Więcej szczegółów można znaleźć w naszych ogólnych warunkach handlowych.
Procedura
Naszym celem jest uczynienie tej usługi tak łatwą i nieskomplikowaną, jak to tylko możliwe. Aby mieć pewność, że wszystko pójdzie bez problemów, prosimy o wykonanie kilku prostych kroków.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 91 350 83 60 lub wysyłając wiadomość na adres [email protected]. Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia. Niezwykle pomocne będzie podanie powodu zwrotu, abyśmy mogli ulepszyć ofertę dla naszych klientów.
Nieużywany i nieuszkodzony towar można zwrócić bezpłatnie w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni od daty dostawy. Zwrot środków zostanie dokonany na pierwotną metodę płatności użytą podczas zakupu w ciągu 7 dni roboczych.
W przypadku klientów biznesowych oraz klientów, którzy nie zachowali oryginalnego opakowania, wymagane jest pokrycie kosztów zwrotu oraz zapewnienie odpowiedniego opakowania.
Należy pamiętać, że niektórych produktów, takich jak wanny, jacuzzi i wanny z hydromasażem, nie można zwrócić bezpłatnie. Mogą obowiązywać również inne wyjątki. Zapoznaj się z naszymi ogólnymi warunkami handlowymi.
Adres do zwrotów
Beliani.pl
Rajkowo 26
72-005 Przecław
Polska
Przed zwrotem towaru wypełnij formularz w celu wygenerowania numeru zwrotu. Przesyłki bez numeru zwrotnego nie będą akceptowane.
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów w ogólnych warunkach albo skontaktuj się z obsługą klienta.