Kup teraz. Zapłać później z Klarna
Cieszymy się, że możemy ogłosić naszą współpracę z Klarną, dzięki której otrzymasz nowe sposoby płatności za swoje zakupy.
Zapłać za 30 dni
2 719,99 PLN
Odsetki: 0%
Buyer's Protection: tak
Płatność: 30 dni po wysyłce
Zapłać w 3 ratach
3 x 906,33 PLN
Odsetki: 0%
Ochrona kupujących: tak
Płatność: Po wysyłce
Zobacz, jakie to proste
Czym jest Klarna?
Klarna to globalny serwis płatności oferujący wygodne i łatwie zakupy dla 150 milionów użytkowników w ponad 450,000 sklepach w 45 krajach. Klarna udostępnia bezpośrednie płatności swoim klientom, a także umożliwia skorzystanie z opcji zapłacenia po dostawie produktów w wybranym przez siebie terminie, nawet do 30 dni - wszystko jednym kliknięciem, dzięki czemu każdy zapłaci tyle i kiedy będzie to dla niego wygodne.
Aplikacja Klarny
Kto może skorzystać z płatności Klarna?
Kto może skorzystać z płatności Klarna?
By móc korzystać ze wszystkich metod płatności Klarna, musisz spełniać następujące warunki:
- Mieć ukończone 18 lat
- Być mieszkańcem Polski
- Posiadać pozytywną historię kredytową
- Posiadać ważne konto bankowe
- Być w stanie otrzymywać kody weryfikacyjne przez SMS
By dowiedzieć się więcej o wymogach korzystania z Klarny, odwiedź: Kto może korzystać z Klarny?
Płatności
Jak mogę zapłacić?
Jak mogę zapłacić?
Logując się do swojego konta Klarna. Klarna pozwala na wybranie jednej z trzech metod płatności: Zapłać teraz, zaplanuj płatności lub zapłać w terminie płatności. Płatność zostanie pobrana automatycznie z połączonej z kontem karty kredytowej, lub konta bankowego, w terminie uzgodnionym z Klarną. Możesz też dokonać opłaty wcześniej, niż zostało to ustalone.
Klarna akceptuje większość kart debetowych oraz kredytowych. Karty przedpłacone nie są akceptowane. Po rozpoczęciu procesowania płatności nie można jej anulować.
- Przejdź do sekcji Zamówienia by zobaczyć swoje zakupy oraz faktury, a także pozycje do opłacenia
- Dotknij pozycji Opcje płatności
- Postępuj zgodnie z instrukcjami przygotowanymi przez Klarna
Po więcej informacji udaj się na stronę stronę: Jak mogę zapłacić?
Obecnie Klarna posiada następujące opcje płatności:
- Zapłać teraz
- Zaplanuj płatność lub zapłać za 30 dni
- Zapłać w 3 ratach
Zawiera ochronę kupującego.
Jak mogę skorzystać z opcji „Zapłać teraz”?
Jak mogę skorzystać z opcji „Zapłać teraz”?
Za swoje zakupy możesz zapłacić natychmiastowo, korzystając z karty debetowej oraz kredytowej, a także za pomocą przelewu bankowego, podając odpowiednie dane bankowości elektronicznej. Wszystkie te opcje dostępne są po wybraniu „Zapłać teraz” z opcji płatności w koszyku.
Dane wprowadzane są wyłącznie w bezpiecznym formularzu płatności Klarna. Beliani nie ma dostępu do tych danych, a także informacji o Twoim koncie Klarna.
Jak mogę skorzystać z opcji „Zapłać za 30 dni”?
Jak mogę skorzystać z opcji „Zapłać za 30 dni”?
Klarna „Zapłać za 30 dni” pozwala na otrzymanie zamówienia i dokonanie zapłaty za niego w ciągu 30 dni od dnia wysyłki zakupionych produktów. Płatności te nie są obciążone odsetkami i dodatkowymi opłatami.
W przypadku tej opcji płatności nie ma możliwości przedłużenia terminu spłaty, rozkładając płatność na raty.
Jeżeli Twoje zamówienie kwalifikuje się do opcji „Zapłać za 30 dni”, opcja ta zostanie udostępniona w momencie składania zamówienia.
Gdy tylko sklep wyśle Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail od Klarny z informacjami dotyczącymi płatności za Twoje zakupy. Zakup, oraz faktura, widoczne będą na stronie Klarny, a także w aplikacji mobilnej. W obu tych miejscach będziesz mógł zarządzać swoim zamówieniem.
Po więcej informacji na temat tej opcji płatności udaj się na stronę: Jak działa opcja „Zapłać za 30 dni”?
Jak korzystać z opcji płatności "Zapłać w 3 ratach"?
Jak korzystać z opcji płatności "Zapłać w 3 ratach"?
Płatność w 3 ratach to alternatywa płatności bez odsetek, która umożliwia klientom podzielenie zakupów na 3 płatności. Te płatności będą automatycznie pobierane z zarejestrowanej w Klarna karty debetowej/kredytowej co 30 dni, aż do zapłacenia całkowitej kwoty zamówienia.
Jeśli zamówienie może być opłacone w 3 ratach, klient może wybrać tę opcję przy kasie i wprowadzić dane swojej karty debetowej lub kredytowej. Gdy składa zamówienie korzystając z metody płatności w trzech ratach, na połączonej z aplikacją Klarna karcie klienta umieszczana jest autoryzacja, aby zarezerwować środki na pierwszą płatność.
Gdy sklep wyśle zamówienie, klient otrzyma od Klarna e-mail z harmonogramem płatności, a pierwsza płatność zostanie pobrana z zarezerwowanej kwoty na jego karcie debetowej/kredytowej. Zakup i płatności będą następnie widoczne i śledzone na koncie aplikacji Klarna.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź: stronę obsługi klienta Klarna
Czy Klarna otrzymała moją płatność?
Czy Klarna otrzymała moją płatność?
W momencie otrzymania płatności, Klarna wyśle Ci e-maila z potwierdzeniem zapłaty. Wszyscy klienci mogą też samodzielnie sprawdzać informacje o ich płatnościach w aplikacji Klarna.
Po więcej informacji na ten temat udaj się na stronę: Czy moja płatność dotarła?
Anulowanie zamówień, Zwroty produktów i środków
Jak mogę anulować swoje zamówienie?
Jak mogę anulować swoje zamówienie?
Anulowanie, a także zwroty produktów, podlegają regulaminowi zwrotów Beliani. By anulować swoje zamówienie, skotanktuj się z obsługą klienta Beliani za pomocą maila [email protected] lub dzwoniąc na numer +48 91 350 83 60.
Po potwierdzeniu anulowania zamówienia lub jego zwrotu, Klarna zaktualizuje informacje o Twoich płatnościach, które będziesz mógł sprawdzić na stronie lub w aplikacji Klarny.
Po więcej informacji na temat anulowania zamówienia udaj się na stronę: Jak mogę anulować swoje zamówienie?
Jak mogę zwrócić moje produkty?
Jak mogę zwrócić moje produkty?
Zwroty produktów podlegają zasadom zwrotów Beliani. By zwrócić swoje zamówienie, skontaktuj się z obsługą klienta Beliani za pomocą maila [email protected] lub dzwoniąc na numer +48 91 350 83 60. Oprócz tego zgłoś zwrot produktów za pomocą aplikacji mobilnej Klarna.
Prosimy o zachowanie potwierdzenia zgłoszenia zwrotu produktów do momentu zakończenia procesu.
Gdy sklep potwierdzi zwrot i zaktualizuje Twoją fakturę, Klarna poinformuje Cię o tym i prześle wiadomość drogą mailową z nową fakturą. Sposób zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej w momencie dokonywania zakupu.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących statusu Twojego zwrotu produktów lub zwrotu środków, prosimy o bezpośredni kontakt z Beliani.
Po więcej informacji na temat zwrotu produktów udaj się na stronę: Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?
Jak działa zwrot środków?
Jak działa zwrot środków?
Dla częściowego i całkowitego zwrotu, po otrzymaniu przez nas zwracanych przez Ciebie produktów, wyślemy do Ciebie potwierdzenie. Po tym Klarna prześle Ci zaktualizowane informacje o Twojej płatności. W przypadku częściowego zwrotu otrzymasz zaktualizowany plan płatności. W przypadku całkowitego zwrotu pieniędzy, otrzymasz całą kwotę, a wszystkie nadchodzące płatności dla tego zamówienia zostaną anulowane.
Po więcej informacji na temat zwrotu środków udaj się na stronę: Co się stanie, gdy zgłoszę zwrot?
Ile czasu zajmie zwrot środków?
Ile czasu zajmie zwrot środków?
Zwrot środków leży po stronie Beliani. Skontaktuj się z nami bezpośrednio, jeżeli chcesz otrzymać precyzyjne informacje na temat Twojego zwrotu. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów, prosimy o zapoznanie się z naszymi Ogólnymi warunkami handlowymi.
Po więcej informacji na temat zwrotu środków udaj się na stronę: Ile czasu zajmuje rejestracja zwrotu?
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta Klarna?
Klarna udostępnia chat na żywo na stronie oraz w aplikacji, dostępny w tygodniu od 9:00 do 17:00. Oprócz tego możesz też skontaktować się z Klarną telefonicznie, dzwoniąc na numer +48 22 104 87 00. By otrzymać dodatkową pomoc od Klarny odwiedź ich obsługę klienta.