Gwarancja
Nasza firma oferuje meble najwyższej klasy w przystępnych cenach. Osiągamy to poprzez utrzymywanie wysokich standardów jakości. Wszystkie nasze produkty są fabrycznie nowe i posiadają oryginalne opakowania. Cały nasz asortyment objęty jest 24-miesięczną gwarancją producenta. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość przedłużenia okresu gwarancji do 5 lat. Wszystkie szczegóły warunków można znaleźć w naszych ogólnych warunkach handlowych.
Reklamacje
Rozpatrujemy reklamacje konsumenckie za pośrednictwem adresu elektronicznego [email protected], na który należy kierować wszelkie reklamacje, chyba że są one przesyłane pocztą lub złożone osobiście. W przypadku ewentualnych sporów zastosowanie będzie miał Kodeks Cywilny. Klientom przysługuje także prawo do korzystania z instytucji pozasądowych w celu rozwiązywania sporów konsumenckich.
Oferujemy trwałą 2-letnią gwarancję na wszystkie nasze produkty, począwszy od daty dostawy. W przypadku wszystkich reklamacji faktura jest dokumentem potwierdzającym gwarancję. Ważne jest, aby dokładnie sprawdzić towar po dostawie i niezwłocznie powiadomić nasz Dział Obsługi Klienta o wszelkich problemach. Szybkie zgłaszanie i usuwanie uszkodzeń ma kluczowe znaczenie, ponieważ opóźnienia mogą mieć wpływ na gwarancję, potencjalnie skutkując jej skróceniem lub wygaśnięciem, zwłaszcza jeśli problem mógł zostać rozwiązany wcześniej w drodze naprawy, ale teraz wymaga wymiany.
Wszystkie nowe zamówienia objęte są 24-miesięczną gwarancją na wady ukryte, chyba że w momencie zakupu wybrano opcjonalne przedłużenie o 5 lat. Należy pamiętać, że przedłużenie gwarancji po zakupie nie wchodzi w grę. W przypadku wymiany uszkodzonego produktu gwarancja rozpoczyna się od nowa w dniu otrzymania produktu zamiennego lub naprawionego. W przypadku wymiany tylko określonej części, gwarancja rozpoczyna się od nowa wyłącznie dla tej konkretnej części. Zapewniamy, że nasi dostawcy są starannie wybierani i konsekwentnie monitorowani, co zapewnia fantastyczną równowagę między ceną a wydajnością.
W przypadku uzasadnionego roszczenia gwarancyjnego zajmiemy się sprawą w odpowiedni sposób, wybierając naprawę, wymianę lub rekompensatę finansową w zależności od zakresu uszkodzenia lub utraty wartości. Klient jest uprawniony do korzystania ze swoich praw i opcji wynikających z obowiązujących przepisów i okresów gwarancyjnych bez żadnych ograniczeń. Jeśli producent nie wymieni całego produktu, gwarancja obejmuje tylko części zamienne. Aby uzyskać takie części, wystarczy przesłać nam zdjęcia uszkodzonych elementów wraz ze szczegółowym opisem nieprawidłowości. W przypadku problemów z meblami łazienkowymi i wannami niezbędna jest konsultacja ze specjalistą w celu zdiagnozowania i zidentyfikowania problemu. Należy pamiętać, że nie świadczymy usług naprawczych.
Różnice w kolorze, nierówności w strukturze drewna i tzw. pęknięcia włoskowate są zjawiskiem naturalnym i podlegają akceptacji przez kupującego. Należy pamiętać, że wszelkie dodatkowe usługi (opłaty za dokonanie płatności, ekspresowa dostawa, montaż itp.) nie podlegają zwrotowi. Ponadto wszelkie naprawy objęte gwarancją ograniczone są do maksymalnej wartości towaru.
Usługi gwarancyjne nie przedłużają okresu gwarancji ani nie aktywują nowej gwarancji. Należy pamiętać, że roszczenia gwarancyjne nie mają zastosowania w przypadku uszkodzeń wynikających z:
- niewłaściwego użytkowania lub obsługi,
- normalnego, codziennego zużycia,
- wpływów czynników środowiska (wilgoć, ciepło, mróz itp.),
- nieprzestrzegania instrukcji obsługi,
- użycia siły (np. uderzenia, wstrząsy, upadki),
- nieautoryzowanych prób naprawy,
- produktów rozmontowanych,
- drobnych uszkodzeń: wad niewidocznych na pierwszy rzut oka w normalnych warunkach oświetleniowych z odległości 3 metrów, prostopadle do uszkodzonego obszaru.
Wszelkie uszkodzenia podczas transportu należy zgłosić kurierowi, na potwierdzeniu doręczenia, w momencie dostawy i zgłosić je na piśmie niezwłocznie w ciągu 24 godzin od otrzymania towaru. Twoja satysfakcja i bezpieczeństwo Twoich przedmiotów są dla nas najwyższym priorytetem.