Dostawa
Procedura dostawy
Proces dostawy jest prowadzony przez wyspecjalizowaną firmę kurierską. Staramy się, aby dostawa Twojego zamówienia była sprawna i wygodna. Gdy zamówiony towar opuści nasz magazyn, otrzymasz maila z informacją o wysyłce. Późniejsze powiadomienia leżą po stronie przewoźnika.
Dostawa wszystkich produktów odbywa się do krawężnika, maksymalnie do punktu, w którym przewoźnik może prowadzić swój pojazd. Dostawa na terenie całej Polski jest bezpłatna. Do przesyłki dołączona będzie instrukcja montażu. Jeśli wykryjesz jakiekolwiek wady produktu, skontaktuj się z obsługą klienta Beliani. Jeśli dostarczone kartony będą niosły ślady uszkodzenia, ważne jest, aby w obecności kuriera został spisany protokół szkody.
Produkt jest dostarczany do pierwszego pomieszczenia (dostawa na piętro wymaga standardowych schodów). Prosimy także o udzielenie pomocy przy wniesieniu produktów, których waga przekracza 60 kg. Należy pamiętać, że ta usługa może być niedostępna w niektórych częściach kraju. Beliani nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody spowodowane przez przewoźnika.
Jeśli interesują Cię dodatkowe usługi, takie jak dostawa z wniesieniem, montaż lub utylizacja starych mebli, możesz je wybrać na stronie produktu lub w koszyku i będą one wiązać się z dodatkową opłatą.
Czas i koszt dostawy
Jeśli produkt jest w magazynie, dostawa odbywa się w ciągu kilku dni. Niestety, nie możemy określić dokładnej daty dostawy, natomiast od momentu otrzymania maila z informacją o wysyłce towaru, przesyłka powinna być u Ciebie w przeciągu dwóch dni roboczych. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie swojego numeru telefonu, tak aby firma kurierska mogła skontaktować się przed dostawą. Jeśli w momencie dostawy nie będzie nikogo pod wskazanym adresem, firma kurierska pozostawi informacje o próbie doręczenia. Wysyłka jest darmowa na terenie całej Polski.
Usługi dodatkowe
Oferujemy szereg dodatkowych usług, które sprawią, że zakupy staną się jeszcze łatwiejsze, takich jak dostarczenie produktu do wybranego pomieszczenia, montaż czy odebranie i utylizacja starych mebli. Możesz sprawdzić te opcje na stronie produktu i podczas procesu realizacji zamówienia. Należy jednak pamiętać, że dostępność niektórych usług może się różnić w zależności od Twojej lokalizacji.
Jedną z naszych dodatkowych usług jest montaż mebli. Możesz łatwo dodać tę usługę w koszyku. Koszt dostawy do domu z montażem jest różny i zależy od czynników takich jak Twoja lokalizacja, jej dostępność oraz wybrane produkty.
Ściśle współpracujemy z naszymi lokalnymi partnerami logistycznymi, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Należy pamiętać, że nasza usługa montażu nie obejmuje niektórych czynności, takich jak montaż wanien, szafek łazienkowych, materacy wodnych, produktów elektrycznych oraz mocowania elementów do ścian czy sufitów.
W przypadku braku możliwości wykonania wybranych usług nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą i Cię o tym poinformuje. Otrzymasz również zwrot pełnej kwoty zapłaconej za dodatkowe usługi.
Wygodny odbiór w punkcie
Zakupy z nami właśnie stały się jeszcze prostsze. Wprowadzamy nową opcję dostawy - odbiór w punktach DHL i GLS. Niezależnie od tego czy w ciągu dnia jesteś w pracy, nie ma Cię akurat w mieście, czy po prostu wolisz samodzielnie odebrać swoją paczkę. Ta usługa została dodana przez nas z myślą o Twojej wygodzie. Już nie musisz czekać na kuriera i przekładać swoich planów. Wystarczy, że odwiedzisz jeden z wielu punktów DHL POP (np. Żabka, ABC, Lewiatan), GLS Parcel Point lub automatów paczkowych DHL BOX 24/7 i GLS, kiedy tylko Ci wygodnie. Co więcej, tak samo jak nasza standardowa dostawa, ta opcja jest całkowicie darmowa, bo zależy nam na tym, aby Twoje zakupy były jak najbardziej bezproblemowe.
Odbiór zamówionego produktu przez klienta i dodatkowe pytania
Nasze produkty są wysyłane z różnych magazynów, odbiór osobisty nie jest możliwy. Wszystkie zamówione produkty wysyłamy pod wskazany adres. Prosimy o kontakt, jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania lub specjalne życzenia dotyczące dostarczonego zamówienia. Mogą się Państwo skontaktować z nami drogą mailową lub telefonicznie, zespół obsługi klienta z przyjemnością Państwu pomoże. Więcej szczegółów znajdą Państwo w naszych ogólnych warunkach handlowych.